| 
 | 
 |   | 
 | |
|   דבר העורךאני חייב
  להתוודות – קשה לי לכתוב את טור העורך הזה. משתי סיבות – ראשית משום שעלי להתנצל
  בו על כך שהפעם אין המשך לסדרות כמו "מסע בזמן" ו-"אטלנטיס"
  ושנית משום שזהו הגיליון ה-23 של דימונס.   לגבי ההמשכים,
  אני חייב להודות שלזיו יש סיבה הרבה יותר טובה משלי – המחקר שלו על אטלנטיס פשוט
  אורך יותר מדי זמן ולכן הוא מעדיף לחכות עוד חודש ולסיים את זה "כמו שצריך".
  אני אישית פשוט התחלתי עבודה חדשה ותובענית (תודה) מאד ולכן הייתי חייב להחליט
  מה אני כותב החודש – מסע בזמן או שיטת הגיבור. העדפתי לסקור את שיטת הגיבור, גם
  כי היא חדשה מאד וגם כי אני מת עליה.   הסיבה השניה
  היא, כמובן, משמחת יותר. אנחנו חודש אחד לפני גיליון השנתיים שלנו! למה זה מפריע
  לי לכתוב טור עורך? נו, תחשבו על זה. נגיד שיש לי משהו ממש מבריק להגיד, מייד
  אני אתחיל לחשוב שאולי כדאי לכתוב אותו חודש הבא לכבוד הגיליון החגיגי. אז אני
  משתדל לא לחשוב על משהו מבריק להגיד, למה לי להיכנס לבעיות כאלו?   אגב, אם
  כבר הזכרתי את שיטת הגיבור, יש בגיליון הזה סקירות לשני מוצרים טריים מהמדף
  ושווה להציץ לפני שמחליטים לרכוש – גם המהדורה החמישית של שיטת הגיבור וגם
  ההוצאה לשיטת 20D של משחק האימה קריאתו של קת'ולהו.
  תעיפו מבט, בינתיים אפשר להזמין אותם רק מחו"ל,
  אבל סביר שאוליב תייבא את שניהם בקרוב וספורטל את קת'ולהו ל-20D.   ערן
  בן-סער. | 
 | |||
| 
 | גיליון
  מקוון למשחקי תפקידים • גיליון 23 • מאי 2002   מאת: זיו קיטרוזיו ממשיך
  לתאר את התהליכים בהם הוא משתמש ליצירת מערכה מותאמת ואישית תוך מתן שפע של
  דוגמאות מהמערכה האמיתית שלו.   מאת: יובל אורנרעל כניסה
  לדמות, יציאה מדמות ושמירה על משחק דמות – מנקודת מבטו של שחקן רגיל ולא של מנחה
  מרוחק.   שיחות עם מורגן לה-פיי – הקונספט מאת: ערן בן- סער וזיו קיטרומה זה לעבוד
  אצל מורגן, אבל באמת.   מאת: זיו קיטרו ואמיר איתןמה זה לדבר עם
  זיו ואמיר בטלפון, אבל באמת. מילה שלי. מילה במילה.   מאת: ניצן ברמשחקי תפקידים
  רבים, לא רק פנטזיה, כוללים סוסים כחלק מהציוד האישי של דמויות רבות. ניצן מנסה
  להרחיב את אופקינו בנושא זה.   מאת יהונתן זילברשיטת קסם, או
  יותר נכון הרחבה לשיטת קסם, ל-GURPS המתמודדת עם
  עודף כוח קסם גולמי.   מאת: אמיר איתןאמיר דן בשלוש
  הסגנונות העיקריים של הרפתקות במהלך מערכה (אם בכלל) וגישת המשחק המתאימה ביותר,
  לדעתו.   מאת: יהונתן זילברעל התמודדות,
  אמיתית, עם הבלתי צפוי תוך שילוב של רשעות מרוכזת.   מאת: ערן בן-סערסוף-סוף יצאה
  לאור המהדורה החמישית של השיטה האוניברסאלית האולטימטיבית. האם היה שווה לחכות?   מאת: זיו קיטרומהדורת 20D של
  משחק האימה המוצלח ביותר יצאה לאור. האם המעבר לשיטת מו"ד הצליח? האם רוח
  המשחק נשמרה?   מאת: זיו קיטרוסיפור אגדות
  גרפי מרתק ומקסים מאת יוצר הסדרה בבילון 5.   מאת: איתי רוזןשני ספרי
  הרחבה לקוסמים וקסמים מאת מונטה קוק, אחד מיוצריה של המהדורה השלישית של
  מו"ד.    מאת: זיו קיטרומספר המלצות
  קטנות לקהל המסוקרן והזריז.     | 
 | ||
| 
 | ||||
| 
 | ||||
| עורך ראשי: ערן בן-סער • עורך לשוני: אריאל בר-נתן צוות Demons: אבי סבג, זיו קיטרו,
  ערן בן-סער, אמיר איתן ויובל סרנה כתבי המערכת: אבי סבג, זיו קיטרו, ערן בן-סער,
  אמיר איתן, איתי רוזן, אביעד פארן, יובל אורנר, יהונתן זילבר וניצן בר. דוא"ל למכתבים ומאמרים: emsy@bezeqint.net   |   |   | ||